Statistieken

Uitvoeringstijd van de bestelling

Gegevens op basis van de uitgevoerde bestellingen met informatie over de rele en niet de beloofde termijnen.

Producten uit het beschikbare aanbod


Producten ingekocht op aanvraag

Gedetailleerde informatie over de uitvoeringstermijnen en -voorwaarden voor de bestelling is te vinden op de productpagina’s.

Tijdige uitvoering van de bestelling

De gegevens tonen in hoeverre de termijn die op de website is opgegeven, overeenstemt met de feitelijke uitvoeringstermijn van de bestelling.

Producten uit het beschikbare aanbod


Producten ingekocht op aanvraag

We hebben een uitgebreid, op maat gemaakt systeem om onze magazijnvoorraad te beheren. Dit systeem is online geïntegreerd met onze website en de informaticasystemen van bepaalde leveranciers.

We hebben 86.95% van de bestellingen uit het beschikbare aanbod tijdig uitgevoerd, en 11.51% met maximaal n dag vertraging. Bij producten die op individuele aanvraag zijn ingekocht, is 85.76% van de bestellingen tijdig uitgevoerd, en 4.94% met maximaal n dag vertraging

We hebben zonder problemen met de beschikbaarheid 99.81% van de bestellingen uit het beschikbare aanbod uitgevoerd en 97.09% van de bestellingen die zijn ingekocht op aanvraag. Slechts 0.07% van de bestellingen is geannuleerd, omdat het product niet beschikbaar was of omdat we geen alternatieve producten konden voorstellen.

Het beschikbare aanbod is onze magazijnvooraad met 36455 producten die momenteel gereed zijn om onmiddellijk te verzenden, en de magazijnvoorraad van leveranciers
waarmee we een geïntegreerd informaticasysteem en een vast schema van (meestal dagelijkse) leveringen hebben, wat samen met onze eigen magazijnvoorraad 45223 producten in ons aanbod geeft.

KBovendien worden er 4879 producten op individuele aanvraag ingekocht.

92.34% van de bestellingen betreft producten uit ons beschikbare aanbod en 7.66% van de producten wordt op individuele aanvraag ingekocht.

Momenteel werken we samen met 61 leveranciers.

Gegevens op basis van online gegenereerde statistieken voor de periode: 16.10.2018 - 15.11.2018.

*) De statistieken omvatten geen bestellingen waar de vertraging door schuld van de klant ontstond (verzoek tot aanpassing, uitgestelde verzending, vertraagde betaling enz.)
**) Bestellingen die op vrije dagen of in de late namiddag zijn geplaatst, na onze werkuren of na het uur waarop de koerierdienst de zendingen
bij ons ophaalt en die de volgende dag zijn verzonden, worden gerekend alsof ze op de dag zelf zijn verzonden.
***) Totale gegevens van alle winkels die door ons worden bediend .