Reclamatie melden

Nummer van de bestelling:

Als je het nummer van de bestelling niet hebt genoteerd of verloren bent, dan kun je het terugvinden in de e-mail die automatisch is verzonden na het plaatsen van de bestelling.

Beschrijving van het probleem:

Hier kunt u foto's van het product bijvoegen waarop de klacht betrekking heeft:

Regels om een reclamatie te melden

  1. Elke klant die aankopen doet in onze winkel, heeft recht op fabrieksgarantie en wettelijke verkopersgarantie volgens de voorwaarden die door de geldende wetsvoorschriften zijn bepaald.
  2. Stuur het product waarvoor je een reclamatie indient, samen met het aankoopbewijs en een afdruk van het hier beschikbare reclamatieformulier terug naar het adres:

    PJB Hobby Sp. z o.o.
    Ko¼mice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Polen


    Opgelet: We nemen geen zendingen in ontvangst waarvoor de portkosten niet zijn betaald.
  3. De kosten van de retourzending worden door de Klant betaald. Deze kosten worden terugbetaald als de reclamatie wordt erkend.
  4. Bij het terugsturen van producten moet je gebruik maken van relatief goedkope verzendingswijzen. Als je gebruik maakt van irrationeel dure opties, behouden we ons het recht voor om te weigeren om de kosten terug te betalen. In geval van twijfel kun je voor het verzenden van het product afspraken maken met de klantendienst.