Waarom moet ik een voorschot betalen en ben ik verplicht om dat voorschot te betalen?

Als je onze Klant bent en een positieve winkelgeschiedenis hebt, dan kun je reserveren zonder voorschotten te betalen, maar de totale waarde van de gereserveerde producten mag een bepaalde limiet niet overschrijden.
Deze limiet wordt automatisch op basis van je winkelgeschiedenis ingesteld door het systeem en is altijd zichtbaar op de website als je een product wilt reserveren.


Als je een nieuwe Klant bent of de limiet hebt overschreden, dan zal het systeem je verzoeken om een voorschot te betalen.
Nadat je de reservering hebt gemaakt, zal de knop ‘Voorschot bevestigen’ onder de lijst van gereserveerde producten verschijnen, druk op de knop en volg de richtlijnen op de website.

Opgelet: Je moet het precieze bedrag van het bevestigde voorschot betalen tot op de cent, en bij betaling met een overschrijving moet je het identificatienummer van het voorschot opgeven in de vermelding, anders zal het systeem de betaling niet correct kunnen boeken of zal de boeking met vertraging gebeuren.

Opgelet: Je moet de voorschotten voor elk product niet afzonderlijk betalen. Je kunt meerdere reserveringen maken en die dan samen betalen op het moment dat je reserveringslijst klaar is.

Opgelet: Je moet het voorschot (indien van toepassing) binnen 7 dagen betalen, als je niet betaald, wordt de reservering geannuleerd en ze blijft niet actief tot het moment van betaling.

De betaalde voorschotten worden verrekend in het definitieve bedrag dat nog te betalen is op het moment dat de definitieve bestelling van de gereserveerde producten wordt geplaatst.

Terug