Al sinds het begin van ons bestaan zijn een vlotte bediening van de bestellingen en tegelijkertijd een zo ruim mogelijk assortiment onze prioriteiten.
Dit zijn geen loze beloften, er staat een hele reeks maatregelen achter, want het is heel moeilijk om deze twee doelen te combineren en voor de meesten van onze concurrenten sluiten ze elkaar zelfs uit,
in het bijzonder als het gaat om internetverkoop, waar de prijsconcurrentie bovendien erg sterk is.
Deze doelstellingen bereiken we hoofdzakelijk dankzij:
- Een op maat gemaakt, uitgebreid informaticasysteem, dat we voortdurend
verder uitbouwen.
- In tegenstelling tot vele andere internetwinkels minimaliseren we virtuele handel in producten en breiden we voortdurend ons eigen magazijn uit.
- We zorgen voor de kwalificaties, motivatie en tevredenheid van ons personeel.
Een paar cijfergegevens als bewijs dat de bovenstaande stellingen waar zijn:
We hebben maar liefst 99.96% van de bestellingen uitgevoerd zonder problemen met de beschikbaarheid,
waarvan 99.97% binnen of voor de termijn is verzonden.
Slechts 0.02% van de bestellingen is geannuleerd, omdat het product niet beschikbaar was of omdat we geen alternatieve producten konden voorstellen.
We hebben in ons eigen magazijn 90479 producten die gereed zijn om onmiddellijk te verzenden, en nog 59545 met wie we een geïntegreerd informaticasysteem
en vast schema van (meestal dagelijkse) leveringen hebben.
*) Geldt niet voor producten die op individuele aanvraag worden ingekocht.
Gegevens op basis van online gegenereerde statistieken voor de periode:
25.12.2024 - 25.1.2025.
Klik hier voor meer statistieken.